Zwroty i reklamacje
ZWROTY
1. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
2. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu >>POBIERZ TUTAJ<<
3. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić
4. Nadaj swoją przesyłkę dowolnym kurierem na adres: La Strada group sp.z o.o. ul. Zofii Nałkowskiej 36, 41-922 Radzionków. Najszybszym i najwygodniejszym sposobem jest nadanie przesyłki poprzez "Wygodne Zwroty" - naciśnij przycisk "nadaj przesyłkę zwrotną" i wypełnij formularz. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub innych punktach takich jak Żabka, Stokrotka, Auchan, Carrefour.
5. Poczekaj na zwrot pieniędzy.
REKLAMACJE
1. Procedura składania reklamacji
1.1 Wzór formularza do złożenia reklamacji znajduje się >>POBIERZ TUTAJ<<
1.2 Kupujący może wysłać reklamację za pośrednictwem dowolnego kuriera na adres: La Strada group sp.z o.o. ul. Zofii Nałkowskiej 36, 41-922 Radzionków lub korzystając z wysyłki poprzez "Wygodne Zwroty".
1.3 Do rozpatrzenia reklamacji potrzebujemy prawidłowo wypełniony formularz - podaj swoje dane kontaktowe, numer konta do ewentualnego zwrotu pieniędzy, numer faktury, fason obuwia oraz opis wady i okoliczności w jakich wystąpiła. Możesz również napisać swoje żądanie - naprawa, wymiana* lub zwrot gotówki.
2. Poczekaj na wstępną weryfikację i naszą odpowiedź.
*W przypadku wyboru wymiany produktu na nowy - w pierwszej kolejności zostanie podjęta próba naprawy, jeśli nie będzie to możliwe, produkt zostanie wymieniony na nowy. Natomiast gdy reklamowany produkt będzie już niedostępny zostaną zwrócone pieniądze, dlatego nie zapomnij dodać na formularzu numeru konta.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru w rieker-eshop.pl polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki oraz złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.
Ważne!
1. Zwracane buty i torby muszą być w oryginalnym opakowaniu i nie mogą nosić śladów użytkowania. Warunki te są niezbędne do przetwarzania zwrotów i refundacji.
2. Od momentu odebrania paczki masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu.
3. Zwracany towar należy odesłać na adres La Strada sp. z o.o. ul. Zofii Nałkowskiej 36, 41-922 Radzionków.
4. Zgodnie z regulaminem sklepu koszt zwrotu towaru ponosi kupujący. Aby jak najbardziej obniżyć koszty wysyłki udostępniliśmy możliwość wysłania produktu poprzez "Wygodne Zwroty".
6. Rozpatrzenie zwrotu nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni.
ZWROT ŚRODKÓW
Sprzedawca w ciągu 14 dni zwróci Kupującemu dokonane przez niego płatności. Nie przetrzymujemy Twoich pieniędzy. Najczęściej zwrot środków dokonywany jest tego samego dnia lub na drugi dzień po otrzymaniu zwrotu towaru. Zwrot pieniędzy jest wykonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta produktu a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania, nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
KONTAKT Z rieker-eshop.pl
Potrzebujesz pomocy? nie martw się, jesteśmy z Tobą. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotów lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel.: +48 519 519 375 lub na adres mailowy: info@erieker.pl
Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach 9:00-15:00.